Rebecca här då..

Publicerat 2010-12-14 kl 20:46:57
Cha Cha! Rebecca här då. Min kära redaktionspolare Josefi har fått för sig att även jag ska presentera mig.. wiho eller nått!! Så Rebecca här då, bosatt i Kävlinge. Läser nu första året på LBS med de andra i redaktionen. Läste innan på en naturvetenskaplig linje i Lund men valde att byta för jag inte trivdes med det jag gjorde, men nu har jag hamnat på ett ställa ja känner passar mig mycket bättre. Men att ja bytte efter ett år leder då till att jag endast läser några få kurser nu i ettan. Men jag klagar inte, schemat e najs och vem kan egentligen klaga då?!

Nu när jag har så mycket fritid som jag nu faktiskt har spenderar jag mycket tid till att fota och vara allmänt kreativ. Min framtidsdröm är då att bli fotograf, men inte vilken sorts fotograf som helst. Utan rock fotograf. Då ja brinner för musik och att fota på en konsert ger en känsla som inte går att beskriva med annat än lycka.
Jag kollar även en överdrivet massa på film och skräckfilm av alla dess typer e la det som lockar mest. Annars gör ja inte så mycket mer när ja inte är i skolan, jo träffar kompisar och åker upp till min pojkvän så ofta jag kan och har pengar till det. Men det va la allt ja har att säga.. Eller jo det har ja visst. Den här frågegrejsen som Josefisen la in:

Beroende utav: Musik.. Hade verkligen inte kunnat leva utan detta fenomen
Det bästa jag vet är: Min familj, vänner och så klart Dennis
Framtidsplaner: Konsertfotograf
Någonting jag inte kan leva utan:  Musik, min dator och kameran min
Mig själv beskriven med tre ord: Klumpig, glad och allmänt förvirrad
En bra egenskap hos mig: Att jag kan göra i princip allt för människorna jag älskar.
En dålig egenskap hos mig: Jag påbörjar alltid allt i sista sekund
Motto: Live fast, die hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0