Samantha Här!

Publicerat 2010-12-15 kl 10:53:48
Hej hej ! Mitt namn är Samantha, jag är sexton år gammal och bor i en liten by som heter Perstorp. Eller jag bor mer mitt i ingenstans som ligger i skogen utanför Perstorp. Även jag går första året på Ljud och bildskolan i Helsingborg där jag läser samhälle med journalistik som inriktning. Jag trivs mycket bra på LBS! På min fritid fotograferar jag, hänger med vänner och sitter vid datan. Jag är som Rebecca ett stort fan av skräckfilm. Allt som får adrenalinet att pumpa väcker stort intresse!  

Beroende utav: Min kamera <3
Det bästa jag vet är: min familj och mina vänner
Framtidsplaner: Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men förmodligen studera vidare! 
Någonting jag inte kan leva utan: min säng
Mig själv beskriven med tre ord: kreativ, positiv och glad 
En bra egenskap hos mig: Jag är bra på att trösta folk, göra folk glada
En dålig egenskap hos mig: Jag är för snäll och säger inte ifrån.
Motto: Lev varje dag som om det vore din sista !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0