I AM YOUR FATHER

Publicerat 2011-01-27 kl 15:25:00
Tja! Jag heter Leonora och jag går i samma klass som de andra brudarna on das blogg. Tror dock att jag är den enda som bor i Helsingborg vilket är mega skönt men nackdelen är att jag aldrig kan skylla mina förseningar på tåget :( Hur som helst kommer jag att uppdatera, liksom de andra, om vad jag arbetar med till skoltidningen

Beroende utav: min telefon och mjölk
Det bästa jag vet är: my frieeeends
Framtidsplaner: vill inte tänka på det men förhoppningsvis plugga vidare utomlands
Någonting jag inte kan leva utan: mamma
Mig själv beskriven med tre ord: eh öh va?
En bra egenskap hos mig: skrattar mycket
En dålig egenskap hos mig: skrattar för högt
Motto: Gräset är alltid grönare där du är, bara du vattnar det!

slänger in en bild på mig och sam när vi är glada i skolan! hajjjj

bild på mig och sam när vi är glada i skolan! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0