Isabell här!

Publicerat 2010-12-14 kl 22:13:00
Hello m8's! Mitt namn är Isabell, jag är sexton år och bor i en liten håla kallad Åstorp. Även jag går första året på Ljud och bildskolan i Helsingborg där jag läser samhälle med journalistik som inriktning. Trivs väldigt bra på Ljud och bildskolan :)
På min fritid sitter jag, sorgligt nog, för det mesta framför datorn hemma. Men jag brukar också umgås med vänner och göra annat random. Ganska svårt att skriva ner exakt vad man gör på sin fritid då jag inte direkt har något fritidsintresse. Min kära redaktionskollege/klasskompis Rebecca nämner i sin presentation att hon kollar överdrivet mycket på filmer och skräckfilmer, då kan jag också lika gära erkänna att jag kollar på alldelles för mycket tv-serier, lagligt nerladdade då of course ;| Family guy (Roadhouse!), How I met your mother och Gossip girl är favoriterna. 

Ehh... är sjukt dålig på att skriva om mig själv så det är väl lika bra att jag fyller i denna lista som Josefi tvingar på oss.

Beroende utav: Folk brukar säga att jag är beroende utav cola... jag håller inte med om detta.
Det bästa jag vet är: min familj och mina vänner
Framtidsplaner: Efter gymnasiet kommer jag antagligen läsa vidare på universitet. Planen är ju att arbeta som journalist. Jag vill också hinna med att resa så mycket som möjligt!  
Någonting jag inte kan leva utan: Min familj. De finns där alltid och stöttar en, så utan de vet jag inte vad jag skulle gjort.
Mig själv beskriven med tre ord: Glad, omtänksam och humoristisk 
En bra egenskap hos mig: Jag ser alltid det bästa hos människor, dock är det inte alltid det är något bra.
En dålig egenskap hos mig: Jag har ganska svårt att öppna mig för människor, därför tar det alltid ett tag för mig att lära känna nya människor
Motto: "Sluta oroa dig för morgondagens problem, vem vet vad som händer idag" Vet inte exakt vem som sa detta och jag tror inte att jag citerade det helt korrekt. Men jag tycker att det stämmer väldigt bra och jag borde leva mer efter dessa visa ord då jag ofta går och oroar mig över småsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0